من کی ام؟

خوب حالا می خوام درباره خودم براتون صحبت کنم من امیرحسین امین آبادی یا امیرحسینم در تاریخ 1381/4/16 تو شهر تبریز به دنیا اومدم و هم اکنون ساکن شهر تبریز هستم.

من دانشجو کارشناسی رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشکده فنی شماره 1 تبریز هستم.

داستان شروع من

من شهریور ماه سال 1398 توی یه چاپ دیجیتال به نام بزرگمهر کار می کردم حدودا 3 ماه از کار کردنم می گذشت که تصمیم گرفتم برای وبسایتش تولید محتوا کنم و 3 ویدیو ساختم که اولی تنطیم DNS بود دومی دانلود از یوتیوب و سومی بوتیبل فلش که هنوز تو کانال یوتیوبم هستش و دقت کنید اول ویدیو ها اسم بزرگمهر رو می برم.

ولی پس از مدتی چون آخرین سال دبیرستانم بود تصمیم گرفتم از اون کار خارج شم و مشغول تحصیل بشم.ما درسی داشتیم به نام تولیدمحتوا دیجیتال که داخلش به پرستا شاپ اشاره شده بود و یکی از تکالیفمون این بود که یه سایت دلخواه چه وردپرسی یا چه پرستاشاپی بیاریم بالا و من تصمیم گرفتم یه سایت وبلاگ مدل با نام آذرتکنو رو راه اندازی کنم.

و همین کار باعث شد من تولید محتوا رو آغاز کنم و روز به روز به تولید محتوا علاقمندتر بشم. و از اول فعالیتمو توی یوتیوب و آپارات به صورت همزمان شروع کردم ولی چون با یوتیوب ناآشنا بودم و احساس می کردم رشدی ندارم به مدت دوماه رهاش کردم بعد دوماه با آموزش های کانال Skillvid دوباره به سمت تولید محتوا تو یوتیوب برگشتم و تا امروز به فعالیتم ادامه دادم.

هدف من از تولید محتوا

تا اینجا حدودا کمی درباره من آشنا شدید و در آخر هدف من از تولید محتوا چیه؟

هدف من یاد دادن آموخته هام به شماست و دوست دارم کوچکترین مسائلی که یادگرفتم هم به شما آموزش بدم.

و تاروزی که مسئله ای برای آموزش داشته باشم به تولید محتوا خواهم پرداخت.

کمک شما به من

بیشترین کمکی که شما به من می تونید بکنید اینه که حتما ویدیو ها رو از شبکه های اجتماعی خودم ببینید و من این پایین یه فرم گذاشتم که می تونید انتقاد،پیشنهاد و پیشنهاد موضوع ویدیو بدید برای ادامه کارم و در آخر مرسی از همراهیتون ❤️

امیرحسین امین آبادی
وبسایت آذرتکنو
سایت آذزتکنو